Kupiłam fiszkę? Mój fishboard

Hey ! Dawno mnie tu nie było ale to z powodu nauki i ogólnie szkoły. Obiecuje że będę tu częściej dodawała posty. Jak wam minął weekend? Ja spotkałam się z koleżanką, i kupiłam sobie fiszkę. :
Oto ona : 




Kupiłam ją w Decathlon-ie. Jest turkusowa i ma pomarańczowe neonowe koła. Mieszkam blisko skateparku, i jak widać na zdjęciu właśnie tam lubię najbardziej jeździć



A ktoś z was ma Fishboard (fiszkę) lub chciałby mieć? Napiszcie w komentarzu :). Na zdjęciu poniżej widać moją fiszkę i mojej koleżanki. Jej fiszka jest pomarańczowa z przezroczysto-żółtymi kołami. 


 Na zakończenie chciałam się was zapytać o czym chcielibyście kolejny post; czy jakieś triki urodowe czy diy czy może coś innego np. więcej mnie ? Napiszcie w komentarzu ;) I chciała bym pozdrowić kilka osób które także mają i kochają fiszki są to: Asia, Oliwka, Daria :) Jeśli chcesz być pozdrowiony w kolejnym poście to do mnie napisz :)  PA ! 


 Snap : chio-san


Komentarze

Popularne posty