Top 5 #1 -Najgorsze prezenty

Hej! Dziś przychodzę do was z czymś czego jeszcze tutaj nie było.... Czyli TOP 5!!! Dziś pokaże wam 5 NAJGORSZYCH PREZENTÓW. 

 5. Na miejscu piątym umieściłam ,,Mydło o zapachu bekonu''. Już same mydło nie jest aż tak dobrym prezentem bo czujecie się jakby osoba chciała powiedzieć przez to ,,Umyj się'' a mówiąc już o bekonowym!? Fuuu....


4. Na czwartym miejscu znalazł się kubek, a raczej znalazła toaleta która ma być naszym kubkiem. Już widzę minę osoby otrzymującej taki prezent. 





3. Trzecie znalazło się....Hmm....Po prostu ,,Nic''. Już wiem co kupić osobie która mówi że nic nie chce bo wszystko ma. 


















2. Na drugim miejscu jest Pendrive w kształcie palca. Nie mam pojęcia co o nim powiedzieć....Chyba sami wiecie...





1. Moim zdaniem to najlepszy a raczej najgorszy prezent EVER czyli pojemnik na żel pod prysznic do tego zielony 😂😂😂😂😂 który przypomina gluta. 



I to tyle! Starałam się wybrać jak najmniej znane prezenty. Który waszym zdaniem był najgorszy? Komentujcie! 
                                                                                   

Komentarze

  1. Ten nos jest obrzydliwy jeju...
    Zgadzam się co do wszystkich prezentów, są okropne :p
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, wszystkie wymienione prezenty są dość kiepskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wszystko jest pomysłowe :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na post, szczerze mówiąc zdziwiłam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwi mnie że ludzie wymyślają takie durnoctwa... Jak dla mnie wszystkie prezenty są żenujące ale najgorszy to chyba ten kubek - bo jak to wygląda - picie z toalety? Masakra..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. Dziwny ten "kubek", a mydło o zapachu bekonu o jejku haha.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha mnie rozbawiły te prezenty. Ale wiadomo na prezent raczej by sie nie sprawdziły :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Podejrzewam, że raczej nikt nie kupuje tego typu prezentów, nie są to popularne produkty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty